wtorek, 24 czerwca 2014

Wyjaśnienie...

Kochani! 
Jest mi bardzo przykro, ale niestety:
TEN BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY!
Nie sądziłam, że kiedykolwiek będe musiała to napisać, a jednak. 
Zawieszam tego bloga przede wszystkim z powodu, że nie mam komplertnie pomysłu co dalej. 
Na początku miałam mase pomysłów, ale później nie pasowały one jakoś do całości. 
Przepraszam, jeśli zawiodłam Was tym blogiem, ale starałam się pisać jak najlepiej. 
Czy tu wrócę?
 Na pewno nie kończę z blogowaniem, bo mam inne blogi do prowadzenia, na które mam setki pomysłów. Jeśli nagle moja wena na tego bloga mnie dopadnie to oczywiście tu napiszę! 
Wiem, że przez tą przerwę strace kilku wspaniałych czytelników, ale ona jest mi bardzo potrzebna. 
Przepraszam Was najbardziej na świecie! 
Kocham Was! 
Wasza Caroline Salvatore xx. 


2 komentarze:

  1. Ja bede czekac nawet rok. To jest zbyt dobre opowiadanie by przestac czytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja również czekam i czekać będę także życzę powrotu weny.

    OdpowiedzUsuń